Wuustwezelse N-VA kandidaat bij komend verkiezingen voor het Vlaams parlement

Op 26 februari 2014

De partijraad van de N-VA keurde afgelopen zaterdag definitief de kieslijsten goed. Dat wil zeggen dat alle namen van de kandidaten vastliggen en nu bekend zijn. Voor de provincie Antwerpen zien we als lijsttrekkers Bart De Wever voor de Kamerlijst en Liesbeth Homans als lijsttrekker voor het Vlaams parlement. Jan Jambon duwt de Kamerlijst en Philippe Muyters zal de lijst Vlaams parlement duwen.

Ook de dertigste plaats voor het Vlaams parlement van Koen Van Putte uit Wuustwezel, springt in het oog. “Ik ben heel blij met die keuze. Het is nu ook voor onze inwoners van Wuustwezel mogelijk te kiezen voor een kandidaat van eigen bodem." zegt hij.

"We hebben de afgelopen jaren keihard gewerkt aan de uitbouw van de N-VA in Wuustwezel, en dat wordt gewaardeerd door onze inwoners. Onze acht mandatarissen werken nu dag in dag uit voor een beter Wuustwezel. Maar onze taak is niet af. Vanop plaats dertig steun ik volop de hele lijst, van lijsttrekker tot lijstduwer. Al ben ik heel blij dat de peter van deze afdeling ook op dezelfde lijst plaatsneemt, plaats 10 Vlaams parlement, Jan Van Esbroeck, onze steun heeft hij uiteraard!! Hopelijk mogen wij op massale steun rekenen van onze inwoners op 25 mei" vertelt Koen Van Putte verder.