Uit de oude doos: Witboek Veilig Verkeer

Op 11 oktober 2017, over deze onderwerpen: Mobiliteit, Verkeer en openbare werken, verkeersveiligheid

N-VA Wuustwezel pakte in het najaar van 2012 uit met een Witboek. Hierin werden oplossingen voorgesteld voor de verkeersproblemen die de inwoners van Wuustwezel via de website www.veiligverkeerwuustwezel.be signaleerden. Een navraag bij onze leden leerde ons dat verkeersveiligheid één van de thema’s is waar ze het meest mee begaan zijn.

Eén kopie was voor de voormalige burgemeester welke we plechtig afegegeven hebben (zie foto). Zoals je ziet heeft hij die toen aandachtig bestudeerd.

Men kon vermelden aan welk probleem prioriteit moet gegeven worden én er was de mogelijkheid een aanpak te suggereren. Bijna 40 pijnpunten werd aangebracht en er werd meer dan 1500 keer gestemd.

Na 5 jaar is het tijd om de balans op te maken. We nodigen je vriendelijk uit om ons Witboek te openen (op bijlage klikken hiernaast) om te kijken welke verkeersproblemen nog open staan en welke inmiddels zijn opgelost. Ook de site is nog beschikbaar., hiervoor klik je op de link hiernaast.